luni, 21 noiembrie 2011

Tu si Eu

TU

Tu eşti steaua mea
Din cerul cu stele
Eşti fulgul de nea
Din iernile mele

Eşti astrul ceresc
Ce-l văd dimineaţă
Eşti tot ce-mi doresc
În vis şi în viaţă

Eşti valul din mare
Ce-mi spală durerea
Eşti raza de soare
Ce-i simt mângâierea

Eşti visul din noapte
Şi-acolo vei fii
Pierdută în şoapte
Şi-n zorii din zi


EU

Eu sînt doar un om
Umil, visător
Prin viaţă şi timp
Un biet călător

Îmi caut destinul
În lună şi stele
Ascuns în eternul
Păcatelor mele

Şi trist rătăcesc
Prin ploaie şi vânt
Căci nu te găsesc
În visu-mi cel sfânt

Dar am să te caut
Pân-am să mor
Să-ţi spun în cuvinte
Ce mult te ador

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păreri de rău

Privesc neîncetat, la pozele din mână O dragoste frumoasă, acum e o ruină S-a ruinat în clipa, aceea, blestemată Când am plecat lăsând-...