sâmbătă, 3 august 2019

Noaptea

Noaptea când pe cer se iveşte luna
Eu îmi caut steaua printre mii de stele
Ştiu că e acolo şi e numai una
Doar ea mă-nţelege cu bune şi rele

Când tăcerea nopţii tristă şi deplină
Îmi inundă gândul, eu în lumea mea,
Ştiu că vei veni şi vei fii regină
Peste inocenţa fulgilor de nea

Noaptea când adorm prins într-o vâltoare
Steaua mea frumoasă licăre timid
Ea-mi veghează somnul blând, din depărtare
Şi îmi umple visul atât de arid

În grădina nopţii totul prinde viaţă
Totul e magie şi mă poartă-n timp
Mi-amintesc şi-acum când de dimineaţă
Tu erai zeiţa din al meu Olimp
------------------------------------------
Când taina nopţii sfinte se pierde printre gene
Şi roua dimineţii te-nvăluie discret
Din miile de stele ce străluceau rebele
Doar tu frumoasa mea mă completezi perfect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păreri de rău

Privesc neîncetat, la pozele din mână O dragoste frumoasă, acum e o ruină S-a ruinat în clipa, aceea, blestemată Când am plecat lăsând-...