luni, 12 decembrie 2011

Diamante si rubine

Din viaţa mea când ai plecat
În urma ta nici n-ai privit
Să vezi durerea ce-ai lăsat
În sufletu-mi năpăstuit

În piept tu mi-ai lăsat un gol
Luându-mi inima si visul
Si lacrimile-mi curg domol
Din ochii-mi negri ca abisul

În urma ta încremenit
Priveam pierdândute în zare
Nu a contat că te-am iubit
Frumoasa mea, cu suflet mare

În gândul meu îndurerat
Cel plin de lacrimi si suspine
O ploaie rece sa lăsat
Cu diamante si rubine

Chiar timpul se opri în loc
Părea că plânge după tine
Cu lacrimi calde ca de foc
Durerea ca să si-o aline
------------------------------

Pe cerul negru-ntunecat
O stea stă să se nască
Căci steaua noastră a încetat
Demult să mai lucească

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păreri de rău

Privesc neîncetat, la pozele din mână O dragoste frumoasă, acum e o ruină S-a ruinat în clipa, aceea, blestemată Când am plecat lăsând-...