luni, 19 decembrie 2011

Cum pot să te uit?

Pe cerul albastru un viu curcubeu
Mă duce cu gândul la zâmbetul tău
Dar cum am să-l pot vreodată uita?
Când el are cuibul în inima mea

O rază de lună pierdută în mare
Mi-aduce aminte de-a ta sărutare
De ochii căprui şi de buzele moi
De clipele dulci petrecute în doi

În noapte pe cer o stea străluceşte
Aud o chemare ce parcă-mi vorbeşte
E dorul ce plânge cu lacrimi amare
Ascuns printre gânduri, pierdut în uitare

Aş vrea să te uit, dar nu am putere
Căci simt şi acum a ta mângâiere
Ce noaptea în vis mă urmează mereu
Aducând fericirea în sufletul meu

-----------------------------

De mii de ori am suferit, pentru a ei iubire
Şi niciodată n-am primit un strop de fericire
Poate acum, sau într-o zi, sau poate niciodată
Ma va chema şi-mi va reda inima mea furată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păreri de rău

Privesc neîncetat, la pozele din mână O dragoste frumoasă, acum e o ruină S-a ruinat în clipa, aceea, blestemată Când am plecat lăsând-...