duminică, 4 decembrie 2011

Din gândul ei


O clipă de te-aş mai vedea
Să îţi văd visul împlinit
Sărutul meu să îţi pot da
Si să trăim la infinit

În ochii tăi înlăcrimaţi
Să văd a ta iubire
De fericire alintaţi
Să fiu a ta menire

Iar scopul şi menirea ta
E să mă iei cu tine
În casa şi în lumea ta
Să fii doar tu cu mine

---------------------------------------------------------

În adâncul inimii am un gând ce mă-ntristează
Chiar si noaptea când adorm, si în vis el mă urmează
Zi de zi, noapte de noapte, sufletul mi l-a aprins
Dar la fel ca si în vis, el încet, încet sa stins

A fost gândul meu un vers? O iubire-adevărată?
Sau a fost o melodie ce n-am scris-o niciodată?
Dintr-e mii si mii de vise, câte unul spulberate
Doar un vis mă duce-n zborul ce m-aruncă-n realitate


Versurile nu îmi aparțin, eu doar le-am modelat puțin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păreri de rău

Privesc neîncetat, la pozele din mână O dragoste frumoasă, acum e o ruină S-a ruinat în clipa, aceea, blestemată Când am plecat lăsând-...